środa, 7 sierpnia 2013

15 pytań do mnie

Dzięki za zadawanie pytań ;*

1. Do której klasy idziesz po wakacjach?
Do 2 gimnazjum.

2.Ulubiony przedmiot?
Angielski.

3.Ulubiony kolor?
Malinowy i miętowy.

4. Masz jakieś zwierzę? Jakie?
Kota (od kilku lat) i psa od roku.

5. Od kiedy interesujesz się modą?
Od około dwóch lat.

6. Ulubione sklepy?
Zara, Bershka, Stradivarius

7.Masz rodzeństwo?
Tak.

8.Wzrost?
160 cm.

9. Rozmiar buta?
38

10. Jakiej muzyki słuchasz?
Pop, czasem rock.

11. Największa wpadka?
Ymm...właściwie to nie pamiętam.

12. Najśmieszniejsza przygoda?
Jak byłam mniejsza to na urodzinach koleżanki bawilismy się w chowanego. Schowałam się z przyjaciólką pod prysznicem, a on jakoś się włączył i byłyśmy całe mokre ;P.

13. Najmilsze wspomnienie?
Dużo ich było...

14. Sos czosnkowy czy keczup?
Sos

15. Co cię zainspirowało do stworzenia tego bloga.
Czytałam wiele blogów o modzie więc sama postanowiłam zacząć taki pisać.

4 komentarze: